Social media management

Η διαχείριση των Social media είναι η διαδικασία δημιουργίας, δημοσίευσης και ανάλυσης περιεχομένου που δημοσιεύετε σε πλατφόρμες (Facebook, Instagram, Twitter κ.α.) καθώς και η αλληλεπίδραση με χρήστες στις πλατφόρμες αυτές. Μπορείτε να βελτιώσετε τη διαχείριση των Social media με δωρεάν και επί πληρωμή εργαλεία, καθώς και με επαγγελματικές υπηρεσίες διαχείρισης.

H σωστή παρουσία στα social media αντικατοπτρίζει το επίπεδο της επιχείρησης.

Κόστος: Ανεξάρτητα από τον προϋπολογισμό που διαθέτετε για μάρκετινγκ, τα Social media είναι μια οικονομικά αποδοτική πρωτοβουλία. Μπορείτε να συμμετάσχετε δωρεάν στα Social media, να δημοσιεύσετε περιεχόμενο, να απαντήσετε σε σχόλια χρηστών κλπ.

Προσέγγιση χρηστών: Τα Social Media, από το Facebook έως το LinkedIn, μπορούν να σας συνδέσουν με χρήστες από όλο τον κόσμο. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε πλατφόρμες Social Media, όπως το Pinterest, για να προσεγγίσετε εξειδικευμένο κοινό.

Χρήστες: Η ενσωμάτωση των Social Media στη στρατηγική μάρκετινγκ σας δίνει ένα ακόμη κίνητρο να επηρεάσετε τη συμπεριφορά των χρηστών. Για παράδειγμα, το 74% των ανθρώπων χρησιμοποιούν πλέον τα Social media όταν λαμβάνουν αποφάσεις για να πραγματοποιήσουν μία αγορά.

Απόδοση: Μέσω Social Media, οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν το brand τους και να προσελκύσουν δυνητικούς πελάτες αυξάνοντας τις πωλήσεις τους. Για παράδειγμα, σχεδόν το 45% των εμπόρων που απευθύνονται σε επιχειρήσεις (B2B) έχουν κερδίσει έναν πελάτη μέσω του Facebook.